FOTBAL – TikTok sponsorizează EURO, competiţie care va fi şi la Bucureşti

0
323

Aplicația video mobilă scurtă TikTok a fost anunțată ca sponsor global al UEFA EURO 2020, anunţă site-ul UEFA. Este pentru prima dată când o platformă de divertisment digital sponsorizează un turneu internațional major pentru UEFA și reprezintă un pas interesant atât pentru TikTok, cât și pentru UEFA, aducând un nou un fel de partener la UEFA EURO 2020.

Prin parteneriatul său cu UEFA, TikTok încearcă să-și consolideze reputația de acasă pentru fanii fotbalului, care să își împărtășească pasiunea pentru joc, precum și să sensibilizeze publicul nou. În calitate de partener oficial, TikTok va oferi un loc în care fanii își pot urmări creatorii de conținut de fotbal preferate, pot împărtăși cele mai bune conținuturi de fotbal TikTok și își pot crea propriile momente speciale, reacții și sărbători în jurul turneului.

În calitate de sponsor global, TikTok va colabora cu UEFA pentru a lansa o serie de funcții interesante, inclusiv efecte AR, provocări Hashtag, TikTok LIVE și sunete, pentru a-și promova produsele și serviciile către comunitatea sa. UEFA va oferi, de asemenea, TikTok acces la imensa sa bibliotecă de active istorice pentru a dezvolta conținut foarte captivant și inovator.

Pe lângă parteneriat, UEFA EURO 2020 va lansa un cont oficial TikTok înainte de turneu, cu misiunea de a inspira și distra milioane de fani de fotbal din întreaga lume cu conținut exclusivist în culise, precum și imagini actuale și de arhivă.

Primul meci de la EURO din România va avea loc în 14 iunie, când Austria va juca cu Macedonia de Nord la Bucureşti, pe stadionul Arena Naţională.